Tehničko održavanje

  • Obavljanje redovnih radova po planu rada uključujući provjere, podešavanja, podmazivanja, prilagođavanja, odstranjivanje korozije, bojanje, čišćenje opreme itd.;

  • Popravak i održavanje opreme u slučaju kvara;

  • Hitne intervencije ( komunikacija s zakupcima i otklanjanje kvarova);

  • Sve nepravilnosti uočene tijekom redovitih obilazaka i redoviti radovi prijavljuju se putem linije za hitne intervencije;

  • Izvršenje većih popravaka tehničkih uređaja i opreme (na temelju zasebnog ugovora sa klijentom);

  • Osiguravanje zajedničkih dijelova zgrade kod osiguravajućih društava – osiguranje je za sve zgrade sklopljeno kod Allianz osiguranje d.d. (i uz opciju vlastitog odabira osiguranja),

  • Organiziranje prijavljivanja, saniranja i naplate šteta pokrivenih osiguranjem

  • Organiziranje redovnog održavanja zajedničkih dijelova i uređaja (prema popisu utvrđenim Međuvlasničkim ugovorom),

  • Raspolaganje sredstvima zajedničke pričuve (suvlasnici ista izdvajaju za pokriće troškova održavanja zajedničkih dijelova i uređaja) uz obveznu suglasnost i ovjeru ovlaštenog predstavnika suvlasnika,

  • Obavljanje povremenog ili godišnjeg pregleda zgrade, o čemu se sastavlja zapisnik

  • Obavljanje poslova investicionog održavanja na zahtjev i pristanak svih suvlasnika što se regulira posebnim ugovorom,

  • Organiziranje popravka kvarova hitne naravi kao što su puknuće vodovodne instalacije, puknuće ili propuštanje kanalizacione instalacije, propuštanje u plinskom i toplifikacijom sustavu, popravak dizala, popravak kvarova na elektroinstalacijama

  • Organizirano cjelodnevno dežurstvo od 0-24 uključujući nedjelje i praznike,

  • Sklapanje Ugovora o poslovno-tehničkoj suradnji bez obračuna provizije kooperantima,

  • Dostava financijskog izvješća o radu u prethodnoj godini,

  • Mjesečni obračun honorara ovlaštenog predstavnika suvlasnika,

  • Vođenje evidencije suvlasnika zgrade, te korekcije istih temeljem dostavljene potrebne dokumentacije,

  • Upozoravanje suvlasnika na poslove koji se moraju obaviti radi održavanja funkcionalnosti objekta,

  • Zastupanje suvlasnika pred sudom i drugim tijelima vlasti u postupcima koji proizlaze iz upravljanja zgradom,

  • Pokretanje ovršnih postupaka protiv vlasnika koji ne plaćaju uredno zajedničku pričuvu,

  • Dostava opomena dužnicima,

  • Vođenje obračuna dodatnih zaduženja (ugovori o zakupu, dodatne uplatnice i sl.),

  • Izrada zapisnika o pregledu zgrade, te izrada popisa zajedničkih dijelova,

  • Organiziranje domarske službe i službe za čišćenje prema potrebi zgrade,

  • Stručna i pravna savjetovanja vezana uz upravljanje,

Trebate savjet?

pt034

Međunarodni investicijski fondovi izabrali su tvrtku PARKING TIM d.o.o. da upravlja nekretninama velikih površina i vrijednosti u njegovom vlasništvu, što smatramo dokazom integriteta i besprijekorne usluge koju pružamo zadovoljavajući najviše međunarodne standarde u djelatnosti upravljanja.

Nadamo se da ćete prepoznati kvalitetu i uhodanost našeg tima i obratiti nam se za savjet i suradnju.